VMware Workspace ONE Community
marcos-romualdo
Contributor
Contributor

Device out of Console (Wipe) | Dispositivo fora da Console

(EN) Hello, how are you?

I'm with two Samsung Galaxy Tab S2 devices, these two devices have been sitting idle for months and then were dispegged by the console via a Wipe set up for devices that don't communicate after a certain amount of time. Checking in the console I don't really see these devices registered. I am trying to perform a hardware reset however when I select the Device Wipe option, I get the screen that the device is registered in MDM, making it impossible to perform the Device Wipe.

Have you experienced anything similar? Can you help me?

(PT-BR) 

Olá, como você está?

Estou com dois dispositivos Samsung Galaxy Tab S2, estes dois dispositivos estão parados há meses e depois foram desativados pelo console através de um Wipe configurado para dispositivos que não se comunicam após um certo período de tempo. Ao verificar no console, eu realmente não vejo estes dispositivos registrados. Estou tentando fazer um reset de hardware, porém quando seleciono a opção Wipe do dispositivo, recebo a tela que o dispositivo está registrado no MDM, tornando impossível a realização de um Wipe do dispositivo. Por acaso vocês já passaram por alguma situação semelhante? Poderiam me auxiliar?

0 Kudos
0 Replies