VMware Cloud Community
yoselindelgadog
Contributor
Contributor

nfs41client loaded successfully

Holaa comunidad soy nueva utilizando VMware en realidad conozco muy poco acerca de servidores Smiley Sad pero me llama mucho la atención y necesito aprender lo mas que pueda. Bueno tengo un inconveniente  en este momento uno de mis servidores principales se quedo colgado con un mensaje "nfs41client loades successfully" ahi queda por horas y no prosigue con la carga de la consola ni las maquinas virtuales. Quisiera que de verdad me ayudaran de la forma mas detalladamente en como puedo solucionar este inconveniente.

0 Kudos
4 Replies
Alex_Romeo
Leadership
Leadership

Hi,

the same problem is addressed in this post:

NFS4Client loaded successfully stuck

What version is your infrastructure?

ARomeo

Blog: https://www.aleadmin.it/
0 Kudos
yoselindelgadog
Contributor
Contributor

ESXi 6.5.0

0 Kudos
scott28tt
VMware Employee
VMware Employee

Moderator: Moved to ESXi


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Although I am a VMware employee I contribute to VMware Communities voluntarily (ie. not in any official capacity)
VMware Training & Certification blog
0 Kudos
Nawals
Expert
Expert

On ESXI hosts mapped RDM LUNs if this is the case then take long time during LUN rescan. You have to follow this article VMware Knowledge Base  for mark LUNs as perennially reserved on each ESXi host to rescan/starts at normal speed.

NKS Please Mark Helpful/correct if my answer resolve your query.
0 Kudos